Moje miesięczne cele – podsumowanie maja i plany na czerwiec

Minął najpiękniejszy czas w roku, czyli maj. Mimo śniegu na początku miesiąca, wreszcie mogliśmy powitać wiosnę, a nawet lato. Wraz ze zmianą miesiąca przyszedł czas na rozliczenie się z moich miesięcznych planów już po raz piąty w tym roku. 

Powiedzenie, że to, co dobre szybko się kończy, doskonale sprawdziło się w przypadku minionego miesiąca. Uwielbiam maj z wielu powodów – nie tylko dlatego, że mam wtedy urodziny, ale też dlatego, że pojawia się wtedy zielona, kwitnąca wiosna wraz z bzami i konwaliami. Myślałam, że z tej okazji będę miała też specjalne doładowanie energii i chęci do działania, ale niestety tak nie było, bo w połowie miesiąca moje samopoczucie było słabe i chyba przez złapałam takiego nieroba. Ale było, minęło i nie ma co tego roztrząsać. Trzeba patrzeć na perspektywy kolejnego miesiąca!

Działalność internetowa

Na maj miałam jeden cel w tej kategorii, czyli publikacja jedno filmu tygodniowo na YT. Zrealizowałam go wzorowo i opublikowałam filmy: Pół roku z Bullet Journal; Zaplanuj ze mną maj; 10 faktów o mnie; Moja sobota godzina po godzinieWiosenne nowości papiernicze.

Moje cele na czerwiec to:

  • dalej nagrywać 1-2 filmy tygodniowo, może dodatkowo jakieś vlogi
  • posprzątać na blogu, bo kilka rzeczy prosi się o wyrzucenie już od dłuższego czasu, a ciągle to odwlekam
  • popracować nad FB i IG, bo Instagram trochę odzwierciedla chaos, jaki tworzę ostatnio wokół siebie. I nawet mi się średnio podoba, a co dopiero innym 😉

DSC_0393.JPG

Jeździectwo

W tej kategorii nie zrealizowałam żadnego z zamierzonych planów, więc po prostu przepisuję je na czerwiec:

  • pracować nad lotnymi zmianami nogi w galopie, które kiedyś nam nawet wychodziły, ale później temat się rozmył. Teraz chcę do tego wrócić na poważnie i poświęcić sporo czasu na dojście do wprawy.
  • pracować nad dosiadem, czyli w pełni skupić się na sobie. Zauważyłam ostatnio, że mój dosiad, szczególnie w kłusie, nie wygląda tak, jakbym tego chciała i utrudnia mi pracę z Kaszmirem. Dlatego będę się katować jazdą bez strzemion i kłusem ćwiczebnym! A potem będę ledwo chodzić 😉
  • przeczytać „Gdyby konie mogły krzyczeć”, ponieważ posiadam tę od bardzo dawna, ale nigdy jej nie skończyłam. W maju zamierzam ją zacząć, skończyć i opisać na blogu!

Studia

W maju chciałam zaliczyć wszystkie przedmioty i myślę, że to, co miałam do zaliczenia, to udało mi się zrobić, a jeden przedmiot jeszcze czeka na wyjaśnienie. Do egzaminów też uczyłam się nawet systematycznie. W poniedziałek mam pierwszy – z hiszpańskiego i muszę się trochę spiąć przez najbliższe trzy dni, bo później znowu będę się na samą siebie wściekać.

W czerwcu chcę:

  • zdać wszystkie egzaminy – dwa napisać, dwa odpowiedź. Trzymajcie kciuki!
  • zrobić porządek w notatkach, które uzbierałam przez cały rok. Trochę ich jest, a z większości pewnie nie skorzystam już nigdy więcej, więc szkoda mi na nie miejsca.

DSC_0392.JPG

Pozostałe

W maju chciałam pielęgnować twarz olejami i robiłam to na tyle, na ile było mi potrzebne. Inną aktywność fizyczną zrealizowałam w postaci jazdy na rowerze i przejechałyśmy z Mamą ponad 60 km. Jeśli chodzi o moją działalność kreatywną, to myślę, że nieźle wkręciłam się w naukę brush letteringu i zapisałam cały jeden zeszyt. Niestety nie udało mi się malować jednego obrazka tygodniowo, bo wolałam siedzieć na słońcu w ogródku 😉

Moje cele na czerwiec to:

  • posprzątać porządnie w pokoju – chyba wspominałam już o chaosie, który tworzę ostatnio wokół siebie? No cóż, coraz mniej go lubię…
  • przeczytać książki zaplanowane na ten kwartał, bo żadnej nie skończyłam, a nie chcę świecić przed Wami oczami pod koniec czerwca.
  • uporządkować zdjęcia te na laptopie, wywołać zaległe do albumu i wkleić te, co już czekają wywołane. Ostatnio nadpisałam sobie jedne zdjęcia na drugie i zdecydowanie wolałabym uniknąć powtórki z rozrywki.

DSC_0395

Czerwiec zapowiada się miesiącem porządków, ale coś mam na ostatnio na nie ochotę (czyżby nadchodząca sesja dawała się we znaki?). Dzisiaj jeszcze cieszę się Dniem Dziecka, a od jutra chcę się zabrać do poważnej roboty.

A Wy planujecie coś specjalnego na czerwiec?

Skomentuj

