Kilka słów przed Wigilią

Za kilka godzin, a może, kiedy czytacie ten wpis to już tylko kilka minut, zasiądziecie, zasiądziemy wraz z rodziną do tradycyjnie zastawionych wigilijnych stołów, ale najpierw chciałabym Wam napisać od siebie kilka słów.

 

Aż trudno mi uwierzyć, że kilka lat temu zdarzyły się takie Święta, podczas których twierdziłam, że nie lubię Gwiazdki i całej otoczki z tym związanej. Na szczęście dosyć szybko zmądrzałam i ponownie pokochałam Boże Narodzenie. Za co?

Za Wigilię. Za rodzinną atmosferę. Za poszukiwania Świętego Mikołaja. Za gołąbki, które tylko wtedy mi smakują. Za pierogi z kapustą. Za ciasta. Za uśmiechy podczas otwierania wymarzonych prezentów. Za ciepło świec. Za obżarstwo w pozostałe dni świąt. Za choinkę. Za światełka. Za dekoracje. Za świeczniki. Za renifery. Za śnieg, którego nigdy nie ma, ale zawsze jest wyczekiwany. Za słodkie lenistwo w drugi dzień świąt. Za dźwięki dzwoneczków. Za eleganckie stroje. Za życzenia. Za wszechobecną radość. Za załagodzone konflikty. Za wiele, wiele więcej.

Dlatego w te cudowne Święta chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego,

dużo zdrowia, szczęścia i radości.

Spokoju, uśmiechu i rodzinnej atmosfery.

Trafionych prezentów

i porządnego doładowania akumulatorów.

A tym, którzy Świąt nie lubią, życzę polubienia

Bo naprawdę są super!

Uciekam już od Was, bo postanowiłam te Święta spędzić offline. Ciesząc się chwilami bez Instagrama, Facebooka i reszty atrakcji. Bo przecież w tym czasie czekają nas dużo ciekawsze rzeczy niż lajki i odsłony!

Skomentuj

