Wrześniowe poranki w zdjęciach

Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie, prawdopodobnie widzieli na Stories moje zdjęcie z wtorkowego poranka, który był zachwycający. Moim zdaniem wrześniowe poranki to te najpiękniejsze. W żadnym innym miesiącu nie wyglądają one tak zjawiskowo. W tym roku wreszcie mogłam je obfotografować, ponieważ nie musiałam iść rano na pociąg i jechać do szkoły. Zapraszam Was do mojej galerii…

dsc_0949

Upały ostatnich kilku dni zmusiły mnie do wstawania o 6.25 i wcześniejszych wyjazdów do stajni, zanim zrobi się gorąco. Bardzo żałowałam we wtorek, że nie miałam ze sobą aparatu i mogłam uwiecznić cudowne widoki na polach tylko telefonem. Następnego dnia postanowiłam już zabrać się do sprawy porządnie – niestety ochłodziło się i mgła była mniej zjawiskowa, ale widoki i tak świetne.

dsc_0980

Zatrzymałam się samochodem w trzech miejscach. Pierwszym z nich była łąka koło pastwisk dla hucułów.

Za drugim razem stawałam przy zaoranym polu, żeby podziwiać rosę i szykujące się do odlotu ptaki na słupie.

Ostatni przystanek miałam tuż przed stajnią koło rzeki, która chyba o każdej porze wygląda zjawisko. Gdyby Kaszmir nie był takim cykorem, to na pewno poszlibyśmy tam na zdjęcia. Na razie pozostaje mi tylko fotografowanie krajobrazu bez modeli.

Od początku tego tygodnia nie mogę przestać zachwycać nad naturą, które mnie otacza. Nie wiem, co jest tego przyczyną, ale doceniam każdą wycieczkę mniej „cywilizowane” rejony. Mój organizm chyba czuje, że niedługo pozostanie mi tylko warszawska, miejska dżungla i długie dni na uczelni. Dlatego staram się słoneczne dni wykorzystywać na wyjazdy w teren i wycieczki rowerowe. A dobry humor towarzyszy mi od rana do wieczora, mam nadzieję, że u Was zagości choć cząstka przez te moje zdjęcia.

6 thoughts on “Wrześniowe poranki w zdjęciach

Skomentuj

