Jestem na Facebooku! Po raz drugi!

Bardzo się cieszę, że wreszcie mogę pochwalić Wam się tym, co planowałam już od dłuższego czasu, ale ciągle miałam wątpliwości i rezygnowałam albo odkładałam na później. W końcu, po CSIO, poczyniłam wszystkie niezbędne kroki (a szczerze mówiąc było ich bardzo niewiele) i jest! W pełni moja i w pełni fotograficzna strona na Facebooku!

logobeztla.png

Dlaczego?

Jak już pewnie dobrze wiecie, fotografia jest moją ogromną pasją, którą realizuję z mniejszą lub większą intensywnością, ostatnio ze skłonnością do tego drugiego na szczęście. Jakiś czas temu stwierdziłam, że warto byłoby pochwalić się gdzieś zdjęciami, które wykonuję, a nie tylko trzymać zamknięte w szufladzie, pardon!, na dysku. Początkowo zastanawiałam się nad miejscem publikacji i wahałam się między Facebookiem, Instagramem oraz założeniem nowej strony na WordPressie. Ostatecznie zdecydowałam się na Facebooka, na Instagram też pewnie przyjdzie czas. Natomiast regularnie, raz w miesiącu albo trochę częściej będę Wam prezentować na blogu zdjęcia z sesji albo zawodów.

Co tam znajdziecie?

Strona fotograficzna, czyli zdjęcia mojego autorstwa. Początkowo chciałam się ograniczyć tylko do zdjęć o tematyce jeździeckiej, jednak postanowiłam zmienić plany. Tak więc na stronie znajdziecie na bieżąco, raz albo dwa razy dziennie, wykonane przeze mnie zdjęcie jeździeckie, kwiatowe, a także fotografie budynków, krajobrazów, detali. Ostatnio nawet zaczęłam robić zdjęcia ludzi (i to dla odmiany bez koni) Ogólnie mówiąc tego, co spotkam na swoje drodze z aparatem.

Zrzut ekranu 2016-06-20 o 19.38.27.png

Gdzie?

Tutaj: KLIK. Strona jest widoczna po wejściu także dla tych, którzy FB nie posiadają. Jeśli napotkacie jakiekolwiek problemy ze stroną, koniecznie dajcie mi znać w komentarzach. Postaram się im jak najszybciej zaradzić.

One thought on “Jestem na Facebooku! Po raz drugi!

Skomentuj

