Wiosenne Wyzwanie Fotograficzne

Jak już pewnie zauważyliście, bardzo lubię brać udział w różnorodnych wyzwaniach, bo motywują mnie one do dodatkowej, kreatywnej pracy. Dlatego na wyzwanie fotograficzne organizowane przez Natalię z jestrudo.pl czekałam z niecierpliwością. Doczekałam się i efekty swojej pracy przedstawiam Wam poniżej.

wyzwanie-fb

Zadanie 1 – zabawa

Bardzo długo zastanawiałam się w jaki sposób wykonać to zdjęcie, ponieważ biegające czy będące na placu zabaw dzieci były dla mnie trochę za oczywiste. Dla tego, gdy ujrzałam tych modeli, wiedziałam że pasują idealnie. W końcu zabawa to nie tylko wesołe podskoki.

DSC_0932

Zadanie 3 – wiosna

To było zdecydowanie najłatwiejsze z zadań do wykonania. Zdjęć macro wykonałam naprawdę wiele, więc długo nie mogłam się zdecydować, które z nich wybrać.

P1380417.JPG

Zadanie 4 – najsmaczniejsze

Zdjęcie powstało podczas jednego ze śniadań i powstało w przypływie impulsu, bo widok jajka wyjętego z kokilki był niesamowity. I bez wątpliwości najsmaczniejszy!

DSC_0502.JPG

Zadanie 5 – niebieski

DSC_1027.JPG

Zadanie 7 – poza domem

Bo wyjście poza dom to nie tylko piękne widoki zieleniących się drzew i kwitnących krzewów. To także szara rzeczywistość, która kontrastuje z radością wiosny.

DSC_0602

Zadanie 8 – radość

Jak już pisałam dzisiaj na Facebook’u widok gołębia chlapiącego się w kałuży od razu wywoływał uśmiech na twarzy. Trochę brudnej wody na betonie, a jaka frajda.

DSC_0909

Zadanie 9 – o poranku

Wiosenne poranki to herbata i kwiaty. Jak wiosenne kwiaty to przede wszystkim hiacynty i tulipany. Taki zestaw zapewnia świetny początek dnia.

DSC_0551

Zadanie 10 – moje

Nie ma nic bardziej mojego niż Kaszmirowy, dlatego od razu wiedziałam, że to jego przedstawię na zdjęciu. Potrzebowałam tylko pomysłu, jak ugryźć temat i cierpliwej osoby do przytrzymania Siwego. Z pomocą przyszła mi Siostra i kwitnąca grusza.

DSC_0980.JPG

Zadanie 12 – niedaleko

Mam szczęście, że piękne krajobrazy mam prawie na wyciągnięcie ręki, więc to właśnie skojarzyło mi się z tematem tego zadania. Niedaleko, czyli w mojej okolicy.

wielkanoc 2016.jpg

Zadanie 13 – szczegół

DSC_0928

Nie zrealizowałam wszystkich zadań z wyzwania, ponieważ momentami zabrakło mi weny, czasu lub możliwości. Pomysł na portret ciągle siedzi mi z tyłu głowy, więc zrealizuję go prędzej czy później po zakończeniu wyzwania. Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja interpretacja poszczególnych zadań. Czasami zaskakiwało mnie, jak po prostu na ulicy znajdywałam gotową do uwiecznienia scenę i idealnie pasującą do zadania. Nauczyłam się mieć ciągle przy sobie aparat.

Jeśli spodobało Ci się, to co piszę zapraszam na Instagram oraz na Fanpage Clanestiny. Twoja aktywność będzie dla mnie znakiem, że to, co robię podoba się nie tylko mi.

 

10 thoughts on “Wiosenne Wyzwanie Fotograficzne

  1. Zgadzam się jajeczko na boczusiu miodzio 🙂 ale dla mnie nr 1 to wiosna i gołąb 🙂 Wczoraj idąc koło rzeczki zobaczyłam też fajną scenę – kaczka leżąca sobie w kałuży – powtórzę dla tych którzy może nie zwrócili na to uwagi, przechodziłam koło rzeczki 🙂 czasem małe cieszy bardziej 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

