Rozkwitająca wiosna moimi oczami

Włączyłam dzisiaj wreszcie laptopa po bardzo długiej przerwie, żeby napisać Wam, jak bardzo jestem teraz zajęta (matura wyskakuje zza każdego mebla), zasypana notatkami, ćwiczeniami i zbiorami zadań, a do tego, jak bardzo alergia na pyłki utrudnia mi życie. Postanowiłam jednak, że skoro i tak mam coś pisać i dodawać, to podzielę się z Wami moimi wiosennymi zdjęciami.

DSC_0556.JPG

Fotografia i wyjazdy do stajni są ostatnimi czasy jedynymi przerywnikami w pracy, dlatego każdą wolną chwilę poświęcam na utrwalanie szybko zakwitającej i przemijającej wiosny. W najbliższym czasie spodziewajcie się jeszcze co najmniej dwóch fotograficznych wpisów, ponieważ kartę w aparacie mam naprawdę pełną.

Pierwsze skojarzenie z wiosennymi kwiatami to dla większości z nas kwitnące drzewa owocowe. Oprócz tego, że cieszą wyglądem, to jeszcze przecudownie pachną, dlatego nie omieszkałam zabrać sobie ich trochę do pokoju, żeby polepszyć atmosferę. Nadal z niecierpliwością czekam na kwitnące rajskie jabłonie.

 Kolejnymi zachwycającymi drzewami są oczywiście magnolie, bo co to za wiosna bez podziwiania delikatnych, ale imponujących kwiatów w ogrodzie.

Kwitnące krzewy tawuły przypominają białe, śniegowe kule, a ich zapach czuć z drugiego końca ulicy. Sprawdziłam, bo mam okazję chodzić koło nich do szkoły.

I na koniec nie mogło oczywiście zabraknąć tulipanów, których barwy są coraz bardziej niespotykane.

To już wszystko w dzisiejszym wpisie, na kolejną porcję  zdjęć zapraszam już w niedzielę/poniedziałek 🙂

Jeśli spodobało Ci się, to co piszę zapraszam na Instagram oraz na Fanpage Clanestiny. Twoja aktywność będzie dla mnie znakiem, że to, co robię podoba się nie tylko mi.

2 thoughts on “Rozkwitająca wiosna moimi oczami

Skomentuj

